W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem - i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy.
Książka przedstawia najważniejsze koncepcje oraz badania dotyczące innowacyjności w miejscu pracy, a międzynarodowy zespół autorów składa się z najlepszych ekspertów w tym obszarze. Publikacja składa się z czterech części, w których przedstawiona jest perspektywa teoretyczna, kontekst instytucjonalny, organizacyjny, a także kontekst jakości życia. Dowodzi, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie pracowników i ich partycypacja w procesach innowacyjnych będą miały większy wpływ niż np. zmiany technologiczne na proces doskonalenia systemów zarządzania.
Książka zawiera także konkretne rekomendacje dla praktyków zarządzania.
Publikacja ukazuje się we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-02-17
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN:
Liczba stron: 344
Fantastyczna książka dla fanów Świnki Peppy. W środku maluch znajdzie wiele zadań do wykonania. Do publikacji dołączone są uwielbiane przez dzieci zmywalne...
Bajki blogerów to zbiór 10 różnorodnych bajek napisanych przez popularnych polskich blogujących bajkopisarzy. Pełne uroku, magii i tajemnic opowieści zabiorą...
Chcę przeczytać,