Okładka książki - Intryga

Intryga


Ocena: 5 (1 głosów)
Dla księżniczki Gabrielle z St. Biel Szkocja jest oszałamiającym krajem pełnym podstępów, zdrad i morderstw. Gabrielle, córka jednego z bardziej wpływowych baronów Anglii, jest wyśmienitą kartą przetargową dla króla, który chce zaprowadzić pokój w Szkocji Wyżynnej. Król John ustala, że Gabrielle poślubi poczciwego i spokojnego lorda. Lecz to małżeństwo nigdy nie dojdzie do skutku... Księżniczka postanawia po raz ostatni skorzystać z panieńskiej wolności i wybiera się na przejaźdżkę, podczas której ona i jej strażnicy natykają się na scenę niewyobrażalnego okrucieństwa. Jednym strzałem z łuku Gabrielle odbiera komuś życie, ratuje inne i wywołuje wojnę. Gabrielle, która przybyła do Szkocji, by wyjść za mąż, zostaje wplątana w intrygę przez dwóch baronów niedoceniających jej odwagi i waleczności. Wszystko zmierza ku katastrofie, lecz dzięki tajemnicy, którą skrywa, lord Colm MacHugh znajduje w sobie odwagę na ryzykowny krok. Jednak pod jego przeszywającym wzrokiem ani ciało, ani serce Gabrielle nie są bezpieczne... [Lucky, 2008]

Informacje dodatkowe o Intryga:

Wydawnictwo: Lucky
Data wydania: 2008 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 9788360177631
Liczba stron: 367

więcej

Kup książkę Intryga

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Intryga - opinie o książce

Avatar użytkownika - Shi4
Shi4
Przeczytane:2009-04-16, Ocena: 5, Przeczytałam, Romanse,
Inne książki autora
Zemsta matki
Julie Garwood0
Okładka ksiązki - Zemsta matki

Avery Delaney starała się zapomnieć o przeszłości. Potrzucona przez wyrodną matkę zaraz po urodzeniu, wychowywała się pod opieką babki i ukochanej ciotki...

Angielka
Julie Garwood0
Okładka ksiązki - Angielka

Trzynastowieczna Anglia i Szkocja, mroczne średniowiecze, gdzie szesnastoletnie kobiety - kobiety! - zostają wdowami... Kiedy lady Joanna dowiaduje się...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy