Okładka książki - IOD Business Handbook 2001

IOD Business Handbook 2001


Ocena: 0 (0 głosów)
E-commerce, global competition, privatization, the euro and enlargement, are fundamentally changing the way in which European companies are structures and run. Yet ambitious enterprises seeking to develop business across Europe come across multiple obstacles, risks and costs. Drawing on the Institute of Directors' experience of working with entrepreneurs, this handbook explains how best to structure and implement European business models. Its contributors include Credit Lyonnais, Grant Thornton, Arthur Andersen, KPMG, Deloitte and Touche, Towers Perrin and DHL, and it presents the views of companies such as Trafficmaster and Carphone Warehouse on how to build a pan-European enterprise. Designed to appeal to a wide audience of business readers in both established and growing companies, this is a practical source of reference and advice on developing and resourcing business across Europe.

Informacje dodatkowe o IOD Business Handbook 2001:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7494-3506-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę IOD Business Handbook 2001

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

IOD Business Handbook 2001 - opinie o książce

Inne książki autora
Doing Business in Czech Republic
Adam Jolly0
Okładka ksiązki - Doing Business in Czech Republic

Revised to take account of the dynamic privatization programme undertaken by the Czech Republic since the break-up of Czechoslovakia in 1993, this edition...

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Adam Jolly0
Okładka ksiązki - Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi * Systematyczne metody szukania nowych pomysłów * Jak chronić...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy