Okładka książki - Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście

Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście


Ocena: 6 (1 głosów)

Autorka postawiła przed sobą konkretny cel. W jej założeniu metodologicznym publikacja jest próbą literaturoznawczej interpretacji wybranych wierszy Jerzego Ficowskiego na potrzeby edukacji polonistycznej związanej z Holokaustem. Dodajmy od razu, że koncepcja opracowania została przemyślana i konsekwentnie urzeczywistniona w poszczególnych rozdziałach [...]. Zasadnicza materia treściowa książki zawiera wzorcowe analizy odczytywania ,,z popiołów" wierszy pod kątem ich przydatności w programie szkolnym, realizowanym przez nauczyciela polonistę. Służą do tego erudycyjnie zredagowane konspekty lekcyjne, świadczące nie tylko o wiedzy, ale przede wszystkim kompetencjach dydaktycznych Autorki, będących rezultatem praktyki nauczycielskiej.

Informacje dodatkowe o Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście:

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2022-04-11
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 9788366990258
Liczba stron: 96
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak uczyć czytać z popiołów?. Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście - opinie o książce

Avatar użytkownika - LarryL
LarryL
Przeczytane:2023-02-09, Ocena: 6, Przeczytałem,
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy