Język na sprzedaż

Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89574-48-9
Liczba stron: 152

Ocena: 4 (2 głosów)

"Reklama moze byc przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role sa jednak stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają." Jerzy Bralczyk

Kup książkę Język na sprzedaż

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
REKLAMA

Zobacz także

Opinie o książce - Język na sprzedaż

Avatar użytkownika - aspazjaa
aspazjaa
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,
Książka nie tylko dla polonistów i marketingowców. Jak język reklamy na nas oddziałuje, jakie są czynniki, jakie zabiegi językowe, że właśnie ta, a nie inna reklama do nas, nomen omen, przemawia? Jak dajemy się reklamie nabrać i co zrobić, żeby, odpowiednio korzystając z bogactwa języka polskiego (i nie tylko) zostać twórcą wybitnej reklamy? Warto przeczytać, żeby się dowiedzieć.
Link do opinii

Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.

Link do opinii
Avatar użytkownika - elphaba
elphaba
Przeczytane:2011-10-09, Przeczytałam,
Inne książki autora
Polak potrafi: Przysłowia, hasła i inne polskie zdania osobne
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Polak potrafi: Przysłowia, hasła i inne polskie zdania osobne

Wachlarz przykładów - to pretekst do błyskotliwych gawęd o naturze języka polskiego, jak i naszym narodowym charakterze, bo używane przez nas zwroty i...

Zwierzyniec
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Zwierzyniec

O tym, że profesor Jerzy Bralczyk jest specjalistą od słów, wszyscy dobrze wiemy, ale fakt, że ma też wiele do powiedzenia na temat zwierząt,...

Zobacz wszystkie książki tego autora