Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 152
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
,,W drogę" to kolejny po ,,Jeść" bogato ilustrowany, tematyczny leksykon profesora Jerzego Bralczyka. Tym razem przedmiotem rozważań autora są słowa...
Najnowsza pozycja autorstwa profesora Bralczyka. Książka zawiera zaskakujący wybór neologizmów i nowych zapożyczeń w polszczyźnie. Kilkaset terminów z...
Przeczytane:2013-10-08, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 tygodnie,