Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie.

W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:

- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,

- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,

- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,

- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,

- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.

Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Informacje dodatkowe o Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy:

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788326412523
Liczba stron: 424

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy