Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788326412523
Liczba stron: 424

Ocena: 0 (0 głosów)

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie.

W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:

- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,

- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,

- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,

- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,

- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.

Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Tagi: bóg

Kup książkę Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
REKLAMA

Zobacz także

Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Recenzje miesiąca
Płezent – carkiem niekotrzebna rzecz
Agnieszka Suchowierska ;
Płezent – carkiem niekotrzebna rzecz
Człowiek z bursztynu
Tomasz Ołdziejewski; Sylwia Winnik
Człowiek z bursztynu
Królewska guwernantka
Wendy Holden ;
Królewska guwernantka
Diament i Róża
Karolina Winiarska
Diament i Róża
Mąciciel
Paweł Beręsewicz
Mąciciel
Emilka i potwory z legend
Kamila Stokowska
Emilka i potwory z legend
Potwór
Hubert Hender
Potwór
One temu winne
Marta Urbaniak-Piotrowska
One temu winne
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy