Okładka książki - Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem


Ocena: 0 (0 głosów)
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi ?sprzężenia zwrotne? wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.

Informacje dodatkowe o Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788372518194
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - opinie o książce

Inne książki autora
Szkice historyczne jedynastego wieku
Wojciechowski Tadeusz0
Okładka ksiązki - Szkice historyczne jedynastego wieku

Pierwsze wydanie książki pojawiło się w Polsce sto lat temu. Nic wtedy jeszcze nie zapowiadało rozgłosu, jakiego nabrała ona nie tylko w dyskusjach historyków...

Encyklopedyczne podstawy marketingu
Wojciechowski Tadeusz0
Okładka ksiązki - Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy