Niematerialna wartość firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny. Identyfikują 12 takich istotnych czynników o charakterze niematerialnym. Udowadniają, że inwestowanie w te wybrane dziedziny przynosi widoczne korzyści, a ich zaniedbywanie odbija się wyraźnie, choć pośrednio, na wynikach finansowych firmy. Dowodzą, że zarówno osiągnięcie, jak i utrzymanie przewagi konkurencyjnej zależy w dużej mierze od efektywnego zarządzania tymi niematerialnymi aktywami. Prezentują metody kierowania firmą w taki sposób, by rozwijać i zwiększać ich wartość.Adresaci: dyrektorzy zarządzający, menedżerowie.

Informacje dodatkowe o Niematerialna wartość firmy:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89355-37-X
Liczba stron: 211

więcej

Kup książkę Niematerialna wartość firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Niematerialna wartość firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Siemowit Zagubiony
Robert F. Barkowski ;
Siemowit Zagubiony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy