Okładka książki - Psychoterapia Ewangelią. Reaktywacja

Psychoterapia Ewangelią. Reaktywacja



Tom 3 cyklu Psychoterapia Ewangelią
Ocena: 0 (0 głosów)

Od dzieciństwa każdy z nas zostaje obarczony dawką traumatycznych przeżyć obniżających samoocenę, podmywających nadzieję na przyszłość. Z takim trudnym depozytem wchodzimy w młodość i dorosłość. Krzywdzące myśli o nas samych nieraz zapadają w nas tak głęboko, że są
niedostępne naszej jaźni, gdzieś tam zostały wyparte i przysypane, ale działają nadal.

Ilekroć spotykamy się z jakimś wyzwaniem ,z trudną sytuacją, mózg natychmiast odwołuje się do tych niejawnych ,ukrytych głęboko w nas negatywnych zdań i na skróty daje szybką odpowiedź: ,,Bóg o mnie zapomniał. On mnie w ogóle nie zna."

Jak daleko to od Ezechielowego zawierzenia: ,,Panie Boże, Ty to wiesz". Wiara - ta najpraktyczniejsza z rzeczy istniejących pod słońcem - pozwoli nam zauważyć fundamentalną prawdę: wszystko jest darem kochającego nas do szaleństwa Boga.

ŚWIAT LUDZI DZIELI SIĘ NA TAKICH, KTÓRZY SZUKAJĄ BOGA I TAKICH, KTÓRZY JESZCZE NIE ROZUMIEJĄ, ŻE TO JEGO SZUKAJĄ.

Informacje dodatkowe o Psychoterapia Ewangelią. Reaktywacja:

Wydawnictwo: Fronda
Data wydania: 2023-09-19
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 9788380799134
Liczba stron: 304

Tagi: ewangelia Wiara bóg

więcej

Kup książkę Psychoterapia Ewangelią. Reaktywacja

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Zielony Las Nadziei
Marek Pietrachowicz0
Okładka ksiązki - Zielony Las Nadziei

„Zielony Las Nadziei” Marka Pietrachowicza to cykl krótkich opowiadań – horrorów, opartych na Mitach Cthulhu według H.P...

Drzewo, Kurhan i Stara Wieża
Marek Pietrachowicz0
Okładka ksiązki -  Drzewo, Kurhan i Stara Wieża

Nie jest łatwo być młodym pisarzem, wojownikiem i synem wodza, gdy wszyscy usiłują pozbawić Cię tronu i wykorzystać w swoich własnych planach zdobycia...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy