Okładka książki - Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy

Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy


Ocena: 0 (0 głosów)
Pozycja adresowana jest głównie do studentów, osób zajmujących się zawodowo public relations, a także do kadry menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat możliwości efektywnego kształtowania wizerunku organizacji.

Informacje dodatkowe o Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-88607-26-X
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy