Ok³adka ksi±¿ki - Punkt prze³omowy. O ma³ych przyczynach wielkich zmian

Punkt prze³omowy. O ma³ych przyczynach wielkich zmian


Ocena: 5.5 (2 g³osów)
Napisanie tej ksi±¿ki z pewno¶ci± by³o punktem prze³omowym w ¿yciu Malcolma Gladwella - dziêki niej sta³ siê guru zarz±dzania oraz zyska³ tytu³ jednego z 50 najbardziej wp³ywowych my¶licieli wed³ug magazynu "Times". Ksi±¿ka pokazuje, ¿e narodziny nowej mody czy nowego trendu zale¿± od pewnego prze³omowego, zwrotnego momentu. Gladwell szczegó³owo pokazuje cykl ¿ycia oraz istotê trendu - zarówno trendu rynkowego, jak i epidemii grypy, przestêpczo¶ci czy mody na buty okre¶lonej marki. Tytu³owy "punkt prze³omowy" to magiczny, zwrotny moment, decyduj±cy o tym, ¿e pomys³, idea kilku osób staje siê mod±, trendem lub... nagonk±.

Informacje dodatkowe o Punkt prze³omowy. O ma³ych przyczynach wielkich zmian:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-240-1203-9
Liczba stron: 274

wiêcej

POLECANA RECENZJA

Kup ksi±¿kê Punkt prze³omowy. O ma³ych przyczynach wielkich zmian

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z ksi±¿ki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej ksi±¿ki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz tak¿e

Punkt prze³omowy. O ma³ych przyczynach wielkich zmian - opinie o ksi±¿ce

Avatar u¿ytkownika - Slavek
Slavek
Przeczytane:2010-12-02, Ocena: 5, Przeczyta³em,
Link do opinii
Inne ksi±¿ki autora
Co widzia³ pies i inne przygody
Malcolm Gladwell 0
Ok³adka ksi±zki - Co widzia³ pies i inne przygody

Patrz tak, ¿eby zobaczyæ wiêcej. Dlaczego jest tylko jeden rodzaj ketchupu? Czego twórca pigu³ki antykoncepcyjnej nie wiedzia³ o kobietach? Czemu tylko...

Dawid i Goliat. Jak skazani na niepowodzenie mog± pokonaæ gigantów
Malcolm Gladwell0
Ok³adka ksi±zki - Dawid i Goliat. Jak skazani na niepowodzenie mog± pokonaæ gigantów

Nie ma takich gigantów, których nie da siê pokonaæ. Ta ksi±¿ka pokazuje, jak sprawiæ, ¿e twój s³aby punkt zamieni siê w atut. Malcolm Gladwell - autor...

Zobacz wszystkie ksi±¿ki tego autora
Recenzje miesi±ca Poka¿ wszystkie recenzje
Reklamy