Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.
Informacje dodatkowe o Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego:
Wydawnictwo: PWN Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing ISBN:
83-01-13933-1
Liczba stron: 257
więcej
Kup książkę Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.
Chcę przeczytać,