Okładka książki - Retoryka podręczna, czyli jak wnikliwie słuchać i przekonująco mówić

Retoryka podręczna, czyli jak wnikliwie słuchać i przekonująco mówić


Ocena: 0 (0 głosów)
Retoryka to sztuka mówienia. Jest więc czymś, co każdy z nas powinien znać i umiejętnie wykorzystywać. Po co? Aby mówić skutecznie. Oczywiście większość osób intuicyjnie wyczuwa, co i jak należy powiedzieć w danej sytuacji, ale niestety czasem owe przeczucia zawodzą. I właśnie dlatego każdy powinien przeczytać tę książkę: żeby jego intuicja stała się niezawodna. Ale jest jeszcze inna korzyść z lektury tej książki, może nawet ważniejsza: każdy powinien umieć bronić się przed manipulacją, gdyż retoryczne mechanizmy (roz)mówca może niestety wykorzystywać również w taki sposób. Trzeba więc nie tylko świadomie mówić, ale przede wszystkim świadomie słuchać wypowiedzi, które zewsząd nas otaczają, namawiają, kuszą, zwodzą...

Informacje dodatkowe o Retoryka podręczna, czyli jak wnikliwie słuchać i przekonująco mówić:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2005-09-21
Kategoria: Inne
ISBN: 83-240-0570-6
Liczba stron: 230

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Retoryka podręczna, czyli jak wnikliwie słuchać i przekonująco mówić

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Retoryka podręczna, czyli jak wnikliwie słuchać i przekonująco mówić - opinie o książce

Inne książki autora
Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci
Michał Rusinek0
Okładka ksiązki - Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci

MIKMAKI w CYNKACH chodzą po ulicach Szczecina! W Grudziądzu dzieci robią SZNEKI, a Lubawa pełna jest wesołych FOFELKÓW. FIKSMATYNTA zapełniają gnieźnieńskie...

Mały Chopin
Michał Rusinek0
Okładka ksiązki - Mały Chopin

To pierwsza na polskim rynku książka dla dzieci o małym Fryderyku. Michał Rusinek napisał błyskotliwą, śmieszną, wierszowaną opowieść o tym, jak mały Frycek...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy