Materiał przedstawiony w niniejszej publikacji przeznaczony jest do pracy z dziećmi z trudnościami w nauce liter. Dedykowany jest między innymi młodszym dzieciom z dysleksją bądź z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz starszym uczniom z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną.
Uczniowie z trudnościami w nauce bądź z deficytami intelektualnymi potrzebują więcej czasu na opanowanie materiału literowego. Rozwijając umiejętność rozpoznawania i interpretowania bodźców wzrokowych oraz pamięć wzrokową, zwiększamy szanse dzieci na sukces edukacyjno-terapeutyczny.
Prezentowana publikacja jest dodatkowym materiałem edukacyjno-terapeutycznym, może być stosowana jako element pomocniczy przy wprowadzaniu i utrwalaniu liter odpowiadających samogłoskom ustnym.
Wydawnictwo: Harmonia
Data wydania: 2020-02-11
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
Liczba stron: 192
Za pomocą prostej i komunikatywnej formy bajki psycholog Agnieszka Kozak zaprasza do odkrywania i nazywania swoich emocji oraz przyjrzenia się temu, czego...
Wdzięczność to więcej niż dziękuję Mamy skłonność do wyrażania tego, co nam nie pasuje albo dlaczego jesteśmy niezadowoleni. Komentujemy, kiedy coś nie...
Chcę przeczytać,