Okładka książki - Sacrum. Historia ludzkiej duchowości

Sacrum. Historia ludzkiej duchowości


Ocena: 0 (0 głosów)

FRANCUSKA ODPOWIEDŹ NA SAPIENSA. NIEMAL 90 TYSIĘCY SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY!

,,Na początku były bojaźń i zachwyt. Tak narodziło się poczucie sacrum. Z tych podstawowych emocji wyrosło zdumienie, a następnie pytania. Rozpoczęła się wielka filozoficzna i duchowa przygoda ludzkości".

Tak długo, jak Homo sapiens stąpa po ziemi, tak długo poszukuje: Prawdy, Odpowiedzi, Sensu. Tak długo wierzy, że istnieje inny świat i że nie wszystko da się dostrzec gołym okiem.

Od pierwszych ściennych malowideł po nowoczesne formy duchowości - w co wierzyliśmy? Jak ewoluowała nasza wiara? Jak na przestrzeni dziejów tłumaczyli ją filozofowie? I dlaczego zawierzamy życie niewidzialnym bóstwom? Dlaczego rytualizujemy śmierć? Co w naszym mózgu sprawia, że akt wiary jest możliwy? I czy epoka sztucznej inteligencji przyniesie kolejny wielki religijny przełom?

Frédéric Lenoir szuka odpowiedzi - jak my wszyscy. Bo wielka duchowa przygoda ludzkości trwa do dziś.

Informacje dodatkowe o Sacrum. Historia ludzkiej duchowości:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2025-05-07
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 9788383678139
Liczba stron: 528

Tagi: Reportaż i dziennikarstwo śledcze

więcej

Kup książkę Sacrum. Historia ludzkiej duchowości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Wyrocznia księżyca
Frederic Lenoir0
Okładka ksiązki - Wyrocznia księżyca

Początek XVI wieku. Prosty chłopiec z kalabryjskiej wsi, Giovanni Tratore, zakochuje się od pierwszego wejrzenia w jasnowłosej Elenie, bogatej przedstawicielce...

Dusza świata
Frederic Lenoir0
Okładka ksiązki - Dusza świata

Magiczna opowieść o siedmiu uniwersalnych prawdach życiowej mądrości, które pomogły żyć milionom czytelników. Niezwykła opowieść wybitnego pisarza i Nauczyciela...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy