Okładka książki - Silna marka

Silna marka


Ocena: 0 (0 głosów)
W książce przedstawiono wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenienie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.

Informacje dodatkowe o Silna marka:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1288-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Silna marka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Silna marka - opinie o książce

Inne książki autora
Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Jak zbudować silną markę od podstaw

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla...

Reklama
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Reklama

Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy