System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Ocena: 0 (0 głosów)
W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu oraz przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM.

Informacje dodatkowe o System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1602-5
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie - opinie o książce

Inne książki autora
Komputerowe wspomoganie biznesu
Adam Nowicki0
Okładka ksiązki - Komputerowe wspomoganie biznesu

Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Tajemnica pozytywki
Katarzyna Grochowska
Tajemnica pozytywki
Melanże z żyletką
Łukasz Gołębiewski
 Melanże z żyletką
Chłop i szlachcianka
Wiesława Bancarzewska
Chłop i szlachcianka
Wyjące pięćdziesiątki
Anna Kleiber ;
Wyjące pięćdziesiątki
Łajdak w garniturze
Anna M. Brengos ;
Łajdak w garniturze
Pieśń Krwi
Anthony Ryan
Pieśń Krwi
Lot jastrzębia
Magdalena Wolff
Lot jastrzębia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy