„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
Czy wiesz, jak ułożyć elementy układanki? Ułóż pięć pirackich układanek, dopasowując je do ilustracji pod spodem. Potem przeczytaj historyjki, aby ożywić...
Czy może być coś wspanialszego niż trwająca cały rok wędrówka, z mamą i tatą u boku? Czy taka podróż może się odbywać gdzieś w dalekich krajach, a jedno-cześnie...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,