„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
Udostępniamy nauczycielom oraz uczniom zarówno oryginalne arkusze maturalne z egzaminów przeprowadzonych w latach 2005-2007, jak i arkusze, które zostały...
Pozycja, wydana z okazji 60-lecia szkoły, adresowana jest do rozsianych po całej Polsce i świecie absolwentów szacownej placówki, do której przylgnęło...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,