„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
Podróże małe i duże w towarzystwie kucyków to zabawa na sto dwa! Niezależnie od tego, czy wybierasz się na wakacje, na spacer, czy...
Czy bajka jest duża, czy mała, ma swoją magiczną moc, dlatego proponujemy serię Moja bajeczka, która może towarzyszyć dzieciom w domu, na spacerze...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,