Turn Your Public On

Ocena: 5 (1 głosów)

„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.

To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.

Informacje dodatkowe o Turn Your Public On:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-953687-0-7
Liczba stron: 305

Tagi: facebook Public relations pr marketing doradztwo wizerunkowe social media

więcej

Kup książkę Turn Your Public On

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Turn Your Public On - opinie o książce

Avatar użytkownika - pobarski
pobarski
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,
Inne książki autora
Gumball Supergość. komiks
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Gumball Supergość. komiks

Książeczka dla fanów Gumballa. opisane 2 historie w formie komiksu .  Niesamowity świat Gumballa (ang. The Amazing World of Gumball) - amerykańsko-brytyjsko...

Bolonia. Miniprzewodnik
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Bolonia. Miniprzewodnik

Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy