Okładka książki - Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii


Ocena: 0 (0 głosów)

Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:

najważniejsze narzędzia analizy strategicznej główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa) społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.


Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

Informacje dodatkowe o Współczesna analiza strategii:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2016-06-16
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788326411915
Liczba stron: 656

więcej

Kup książkę Współczesna analiza strategii

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy