Okładka książki - XIII. Wszystkie łzy piekła. Tom 3

XIII. Wszystkie łzy piekła. Tom 3


Ocena: 5 (2 głosów)
"Trzynastka" został osadzony w pilnie strzeżonym szpitalu psychiatrycznym. Jest tam poddawany elektrowstrząsom przez psychopatycznego doktora Johanssona. Ma to pomóc w przywróceniu pamięci "pacjenta". W tym samym czasie pułkownik Amos przeprowadził śledztwo udowadniające, że XIII nie jest Stevem Rowlandem. Jest pewien, że wymyślił sposób na odkrycie prawdziwej tożsamości więźnia. Prosi o pomoc generała Carringtona. Nie domyśla się nawet, że generał wraz z swoją panią adiutant rozpoczyna przygotowania do akcji uwolnienia XIII ze szpitala... Psychopatyczny doktorek nie jest jedynym zmartwieniem XIII. W szpitalu pojawia się Mangusta zapowiadający, że ktoś wewnątrz murów wkrótce się nim "zaopiekuje".

Informacje dodatkowe o XIII. Wszystkie łzy piekła. Tom 3:

Wydawnictwo: Siedmioróg
Data wydania: 2000-02-01
Kategoria: Komiksy
ISBN: 9788371626692
Liczba stron: 48

więcej

Kup książkę XIII. Wszystkie łzy piekła. Tom 3

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

XIII. Wszystkie łzy piekła. Tom 3 - opinie o książce

Avatar użytkownika - gan1983
gan1983
Przeczytane:2013-05-17, Ocena: 6, Przeczytałem, Komiks, Mam,
Avatar użytkownika - Shi4
Shi4
Przeczytane:2007-02-02, Ocena: 4, Przeczytałam, Komiksy, Mam,
Inne książki autora
XIII. Spuścić psy. Tom15
Jean Van Hamme, William Vance0
Okładka ksiązki - XIII. Spuścić psy. Tom15

Kolejny tom serii opowiadającej o politycznej walce tajnego agenta o pseudonimie Trzynastka z różnymi tajnymi służbami, które chcą kontrolować politykę...

XIII. Trzynasty kontra jeden. Tom 8
Jean Van Hamme, William Vance0
Okładka ksiązki - XIII. Trzynasty kontra jeden. Tom 8

Prezydent Sheridan zleca XIII śledztwo, które ma ujawnić tożsamość "numeru I" w spisku, w którym Jake Rowland pełnił rolę "numeru XIII". Zaś na horyzoncie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy