Książki - nowości - Encyklopedie, słowniki, leksykony

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222614 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Ilustrowany Leksykon Polskich Świętych, Błogosławionych i Sług Bożych
Gabriel Turowski Wydawnictwo: brak danych

Trzecie, najnowsze wydanie Ilustrowanego leksykonu polskich świętych, błogosławionych i sług Bożych, zawiera aż 275 opisów biograficznych, wzbogaconych głębokimi rozważaniami sługi Bożego Jana Pawła II. Rozważania... czytaj dalej

Słownik polsko-angielski PWN Oxford
Smith Phillip G. (red.) Wydawnictwo: PWN

Słownik przygotowany we współpracy z Oxford University Press, na podstawie Wielkiego Słownika polsko-angielskiego PWN-Oxford.Zawiera 300 000 polskich znaczeń, typowych połączeń wyrazowych, fraz i idiomów zaczerpniętych... czytaj dalej

Rosyjsko-polski słownik handlowy
Jochym - Kuszlikowa Ludwika, Kossakowska Elżbieta Wydawnictwo: PWN

25 000 wyrazów hasłowych i połączeń wyrazowychSłownictwo z dziedzin: bankowość i finanse, handel wewnętrzny i zagraniczny, marketing i reklama, giełda papierów wartościowych, podatki i cła, spedycja i transport... czytaj dalej

Rozmówki polsko-szwedzkie
Milena Hadryan Wydawnictwo: Rea

Rozmówki - niezbędne dla podróżnych i turystów. Zawierają zwroty i wyrażenia uporządkowane według sytuacji, z którymi styka się podróżny na granicy, w hotelu, w restauracji, u lekarza itd. Uwzględniają cenne... czytaj dalej

Leksykon HRM ze słownikiem ang-pol i pol-ang
Kinga Padzik Wydawnictwo: brak danych

Książka skierowana do wszystkich zainteresowanych dziedziną ZZL, zarówno studentów, jak i praktyków, którzy swą gruntowną wiedzę chcą uporządkować, zweryfikować lub dodatkowo wzbogacić. Ponad 500 haseł pomaga... czytaj dalej

Słownik europejskich kierunków i grup literackich XX wieku
Gazda Grzegorz Wydawnictwo: PWN

Słownik obejmuje ponad 350 haseł dotyczących literatury europejskiej i jej kręgów kulturowych od Władywostoku do San Francisco oraz wybrane zjawiska z obszaru literatury iberoamerykańskiej, fakty, nazwiska... czytaj dalej

Podręczny słownik medyczny angielsko-polski i polsko-angielski
Przemysław Słomski, Piotr Słomski Wydawnictwo: Wydawnictwo Lekarskie PZWL

Podręczny słownik medyczny jest oparty na poprzednim, dużym słowniku, który miał dwa wydania. Autorzy, opracowując nową wersję słownika, zrezygnowali z tych haseł z dziedziny medycyny, które są niepotrzebne... czytaj dalej

Słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski skóra
Kowalska - Galas Katarzyna Wydawnictwo: inne

Słownik zawiera w obu częściach około 30 tysięcy haseł, wzbogaconych o przykłady i powszechnie używane zwroty, a także spis najważniejszych nazw geograficznych, zamieszczony na końcu każdej części słownika... czytaj dalej

Leksykon zarządzania
Olczak Artur, Kołodziejczyk - Olczak Izabela Wydawnictwo: brak danych

Publikacja stanowi zbiór podstawowych zagadnień z dziedziny organizacji i zarządzania. Autorzy przyjęli strukturę encyklopedyczną leksykonu, aby przekazać wiedzę w sposób syntetyczny i dogodny dla czytelnika... czytaj dalej

Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Kozierkiewicz Roman Wydawnictwo: brak danych

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów... czytaj dalej