Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Przedsiębiorczość w szkole i poza szkołą
Wawrzyniak Janusz, Szymczykiewicz Wiesław, Namysł Eugeniusz Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Poradnik do nauki podstaw przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych napisany przez praktyków, którzy zostali nauczycielami po wielu latach prowadzenia działalności gospodarczej. Zawiera praktyczne przykłady... czytaj dalej

Jak zostać mistrzem marketingu
Fox Jeffrey Wydawnictwo: Vocatio

"Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe "zasady" na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie... czytaj dalej

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith Wydawnictwo: Onepress

Naucz się spełniać oczekiwania klienta * Zaplanuj odpowiednią politykę cenową * Wypromuj silną markę * Stwórz rozpoznawalny wizerunek * Utrzymuj relacje z klientamiMarketing w firmach działających... czytaj dalej

Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy
Jeffrey A. Miller Wydawnictwo: Onepress

Jak panować nad sobą i nie dopuścić, żeby niepokój negatywnie wpływał na podejmowane decyzje? Skąd bierze się niepokój w organizacjach? Jak rozpoznać objawy niepokoju i jak się od niego uwolnić? Jak zachować... czytaj dalej

Epistemologia w naukach o zarządzaniu
Sułkowski Łukasz Wydawnictwo: PWE

Autor analizuje podstawy poznawcze w naukach o zarządzaniu. Jest to ważne, gdyż w tych naukach tworzona i rozpowszechniona wiedza ma charakter praktyczny, zwykle intuicyjny, daleki od ideałów nauki empirycznej.... czytaj dalej

Pisanie listów i e-maili służbowych w języku angielskim
Sheryl Lindsell-Roberts Wydawnictwo: Onepress

Napisz to#8230; po angielsku! Profesjonalne pisma handlowe i marketingowe Skuteczne poszukiwanie pracy -- listy motywacyjne i CV Zaproszenia, zawiadomienia, podziękowania Ta książka to cenne źródło wiedzy... czytaj dalej

Klient zrobi to, czego oczekujesz
Fournies Ferdinand Wydawnictwo: brak danych

To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces. Aby go odnieść, musisz nauczyć się skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu... czytaj dalej

Jak to robi warren buffett? 24 genialne strategie
James Pardoe Wydawnictwo: Studio Emka

Jak to robi Warren Buffett? to podręcznik, który uczy stylu i reguł takiej filozofii inwestowania, mającej zastosowanie na każdym rynku papierów wartościowych. Prezentuje i omawia 24 podstawowe koncepcje inwestycyjne... czytaj dalej

Trout o strategii
Jack Trout Wydawnictwo: PWE

Książka ta jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie stretegii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych... czytaj dalej

Bądź zorganizowany
John Caunt Wydawnictwo: Onepress

Czy jesteś przeciążony obowiązkami i ciągle masz zaległości? Czy dzień pracy upływa Ci na chaotycznym przeskakiwaniu od jednego zadania do drugiego -- za mało czasu, piętrzące się sterty papierów, ciągle coś... czytaj dalej