Okładka książki - Jak nie dać się zmianipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu

Jak nie dać się zmianipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu


Ocena: 4.67 (9 głosów)
opis


"Jak nie dać się zmanipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu" to książka, a w zasadzie trochę poradnik, w którym David Omand - były doświadczony agent wywiadu - pokazuje jak w świecie technologii, internetu oraz mediów bardzo łatwo zmanipulować oraz oszukiwać człowieka. Sama zauważyłam, że niejednokrotnie widząc coś bądź słysząc wiele osób jest pewnych, że są to rzetelne informacje i powtarza je dalej, bez odpowiedniego zapoznania się z tematem. Codziennie dowiadujemy się o czymś nowym, w dzisiejszych czasach zauważam, że najczęściej są to wiadomości ze świata polityki, a często informacje przekazywane przez media bądź udostępniane w internecie okazują się niepełne bądź sprzeczne z prawdą - po prostu zmanipulowane. Autor na bardzo dobrych przykładach udowadnia, że nie powinniśmy wierzyć we wszystko co widzimy bądź słyszymy. David Omand krok po kroku objaśnia jak powinniśmy postępować żeby nie dać się zmanipulować i okłamać w dzisiejszym świecie. Świetna pozycja dla osób interesujących się na przykład teoriami spiskowymi bądź atakami hakerskim, bo to właśnie one często przyczyniają się do manipulowania naszymi przekonaniami i wierzeniami.
Jak dla mnie 7/10.

Informacje dodatkowe o Jak nie dać się zmianipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2022-01-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328719071
Liczba stron: 352
Tytuł oryginału: How Spies Think
Dodał/a opinię: zakochanawksiazk

Tagi: Psychologia popularna bóg

więcej
Zobacz opinie o książce Jak nie dać się zmianipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu

Kup książkę Jak nie dać się zmianipulować i okłamać. Radzi doświadczony agent wywiadu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy