Okładka książki - Ostatni pocałunek

Ostatni pocałunek


Ocena: 4.71 (14 głosów)
opis
Emily i Reeve to dwoje kochanków, którym los nie sprzyja, a raczej osoba z przeszłości ich poróżnia. Ale czy na pewno? Czy przyszłość nie jest im pisana?  Szczerze powiedziawszy ciężko było mi się zabrać za tą książkę, ponieważ bałam się, że poczuje rozczarowanie. Jednak bardzo się myliłam, gdyż książka bardzo mnie zaskoczyła i to pozytywnie. Autorka więcej opowieści poświęciła kłopotą a nie tak jak do tej pory - pociągowi seksualnemu. Właśnie z tego punktu historia ta bardziej przypadła mi do gustu, gdyż pokazała to, czego brakowało mi do tej pory.  Czytając wyżej wymienioną lekturę od początku aż do końca odczuwa się burze emocjonalną, ale najbardziej wyraźny jest tutaj strach i obawa. Od pierwszej strony czuć tutaj dreszczyk tajemniczości, który nadaje tej powieści mroczny charakter.  Podsumowując mogę wam powiedzieć na pewno jedno, a mianowicie to, że warto sięgnąć po tą historię i zanurzyć się w jej świat. Jak dla mnie książkę powinien przeczytać każdy, a najbardziej ci, którzy uwielbiają mafijny świat.  Moja ocena: 9/10

Informacje dodatkowe o Ostatni pocałunek:

Wydawnictwo: Illuminatio
Data wydania: 2017-07-14
Kategoria: Literatura piękna
ISBN: 9788365506603
Liczba stron: 496
Tytuł oryginału: Last kiss
Dodał/a opinię: Andżelika Arendarska

więcej
Zobacz opinie o książce Ostatni pocałunek

Kup książkę Ostatni pocałunek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Słodki oszust. Niegrzeczny duet. Tom 1
Laurelin Paige0
Okładka ksiązki - Słodki oszust. Niegrzeczny duet. Tom 1

Dylan i Audrey nie planują się zakochiwać, a siłę pożądania chcą wykorzystać w zupełnie inny sposób. Problem w tym, że żadne nie mówi całej...

Namiętny buntownik
Laurelin Paige0
Okładka ksiązki - Namiętny buntownik

Cade Warren odniósł w życiu niebywały sukces. Ten trzydziestoletni biznesmen jest współwłaścicielem jednej z największych firm marketingowych na świecie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy