Kolejny raz spotykamy się z dwunastoletnm Jessie,który w poprzednim tomie „Uwięzieni w grze” wraz z kolegą zostali bohaterami wirtualnej gry.Obiecali,że już nie będą grać w gry wideo.Wszystko się zmienia,gdy będą chcieć uratować swojego kolegę Marka.Stają się niewidzialni zostając wessani w grę „Będzie Dziko”-gra mobilna w stylu Pokemon go.To co przeżyją nie zapomną na długo…
Losy młodych chłopaków w wirtualnej grze pokazują,że w niej można się niesamowicie bawić i bać się o swoje życie z powrotem do rzeczywistości.
Autor opisuje przeżyte chwile w świecie video,które są niewiarygodne w życiu codziennym.Sposób opisu jest w taki sposób,ze łatwo sobie to wyobrazić-nawet potwory z innej galaktyki.Czuć emocje bohaterów,którzy grają w 100% aby wygrać i być zwycięzcami.Nie jest to łatwe,ponieważ nigdy nie wiadomo jaki stwór,bądź dinozaur pojawi się za moment.Bo w grze wszystko może się wydarzyć…mobilizacja jest ratunek koledze i to pcha ich do walki przed przeszkodami…muszą uczyć się zasad panujących w grze i je zaakceptować.
Jest to lekka,przyjemna i krótka historia nastoletnich chłopaków opatrzona wieloma wirtualnymi wydarzeniami.Podczas czytania można się bać i bawić jednocześnie.To świetna lektura dla młodych osób jak i trochę starszych,którzy potrafią wyobrazić sobie stworzenia z gier.
Zakończenie wzbudziło zainteresowanie kolejnym tomem i nadchodząca historia na które gorąco czekam.
Polecam
Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2023-09-27
Kategoria: Dla młodzieży
ISBN:
Liczba stron: 192
Tytuł oryginału: The Invisible Invasion
Dodał/a opinię:
Barbara Dębska
Roboty przybyły, i nie są zadowolone. Ani trochę. Po przypadkowym wypuszczeniu na świat realny robocich złoczyńców z gry Świat Superbotów 3, Jesse Rigsby...
Alistair Gregory, człowiek, który odkrył, jak można ,,wsysać" ludzi do gier wideo, nie jest tym, za kogo się podaje. Jesse Rigsby już to wie. Podobnie...