Recenzja książki: Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Recenzuje: truskawka2

Tutoring to specyficzna relacja na linii nauczyciel – uczeń. Jest dopasowana indywidualnie do ucznia. Nauczyciel jest tu mistrzem, ale spotkania nie odbywają się na zasadzie „ja mam wiedzę – ty słuchasz i ją przyswajasz". Tutor ma przede wszystkim na uwadze rozwój wychowanka, który dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom rozwija swój potencjał i pasje. Najważniejsza jest praca na indywidualnych sesjach, ale czasem włączane są spotkania w małych grupach, by ćwiczyć określone umiejętności.

Ideę tutoringu wprowadzono w polskich gimnazjach. Czy się sprawdziła?  Czy wszędzie przetrwała? Jak przebiegał eksperyment? Przed jakimi wyzwaniami stawali nauczyciele-tutorzy? Odpowiedzi szukajcie w książce. I nie zniechęcajcie się naukowym podtytułem (Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu) – temat jest naprawdę ciekawy i wart poznania.

dr Kalina Beluch

Kup książkę Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Miłość szyta na miarę
Paulina Wiśniewska
Miłość szyta na miarę
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy