Recenzja książki: Przedsiębiorczość biznes edukacja. Studium filozoficzno-pedagogiczne

Recenzuje: truskawka2

Przedsiębiorczość kojarzy się zwykle z pracą na własny rachunek. To duże ryzyko. Nie każda firma odnosi sukces. Choć wejście na rynek jest poprzedzone dokładną analizą, czasem biznes po prostu „nie wypali". Jakie cechy przedsiębiorcy sprzyjają sukcesowi? Jak prowadzić „biznes z ludzką twarzą", nastawiony nie wyłącznie na kwestie ekonomiczne, a na współpracę, pasję i uczciwość? Jaka jest rola edukacji w wychowywaniu przyszłych przedsiębiorców? To główne zagadnienia omówione w książce.

Lektura fascynująca. Niby naukowa, ale napisana stylem bardzo przystępnym. Widać, że do zagadnienia autor podchodzi z pasją.

dr Kalina Beluch 

Kup książkę Przedsiębiorczość biznes edukacja. Studium filozoficzno-pedagogiczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Przedsiębiorczość biznes edukacja. Studium filozoficzno-pedagogiczne
Inne książki autora
Community college w XXI wieku
Andrzej Murzyn0
Okładka ksiązki - Community college w XXI wieku

W swojej najnowszej publikacji pt. „Community College” Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji...

Filozofia nauczania wychowującego J. F. Herbarta
Andrzej Murzyn 0
Okładka ksiązki - Filozofia nauczania wychowującego J. F. Herbarta

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych cech Herbartowskiej pedagogiki, która jest w zasadzie filozofią nauczania wychowującego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Powrót matki
Danuta Awolusi ;
Powrót matki
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Bądź tak po prostu
Ewelina Dobosz ;
 Bądź tak po prostu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy