Przedsiębiorczość kojarzy się zwykle z pracą na własny rachunek. To duże ryzyko. Nie każda firma odnosi sukces. Choć wejście na rynek jest poprzedzone dokładną analizą, czasem biznes po prostu „nie wypali". Jakie cechy przedsiębiorcy sprzyjają sukcesowi? Jak prowadzić „biznes z ludzką twarzą", nastawiony nie wyłącznie na kwestie ekonomiczne, a na współpracę, pasję i uczciwość? Jaka jest rola edukacji w wychowywaniu przyszłych przedsiębiorców? To główne zagadnienia omówione w książce.
Lektura fascynująca. Niby naukowa, ale napisana stylem bardzo przystępnym. Widać, że do zagadnienia autor podchodzi z pasją.
dr Kalina Beluch
W swojej najnowszej publikacji pt. „Community College” Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych cech Herbartowskiej pedagogiki, która jest w zasadzie filozofią nauczania wychowującego...