Logo wydawnictwa - GWP

Książki wydawnictwa

Okładka - Podstawy psychologii sądowej
Podstawy psychologii sądowej
Ackerman Marc (red.)

Książka prezentuje praktyczną wiedzę psychologiczną wykorzystywaną na potrzeby wymiaru sprawiedliwości. Bez wątpienia stanie się ona nieocenioną pomocą dla każdego biegłego sądowego, a także dla studentów psychologii...czytaj dalej

Okładka - Kobieta i depresja
Kobieta i depresja
Lois P.Frankel

Jeżeli: ˇ Obawiasz się, że okazując swe uczucia zdenerwujesz innych. ˇ Pozwalasz innym decydować, co jest dla ciebie najlepsze. ˇ Nie jesteś całkiem szczęśliwa i nie wiesz, dlaczego tak się dzieje. ˇ Zajmujesz...czytaj dalej

Okładka - Sztuka przemawiania. Nie co mówić, ale jak mówić
Sztuka przemawiania. Nie co mówić, ale jak mówić
Detz Joan

Praktyczny poradnik, który uczy sztuki publicznego wypowiadania się - jednego z najbardziej przerażających i paraliżujących doświadczeń życiowych. Zawiera wskazówki, które pomogą przygotować się do przemówienia...czytaj dalej

Okładka - Studenci a liberalny system wartości w polsce i danii
Studenci a liberalny system wartości w polsce i danii
Ewa Bielska

"Praca jest obszernym studium empirycznym utrzymanym w konwencji badań jakościowych nad orientacjami grupy polskich i duńskich studentów wobec wartości uznanych przez Autorkę - na podstawie analizy literatury...czytaj dalej

Okładka - Szantaż emocjonalny
Szantaż emocjonalny
Forwad Susan

Książka opisująca jak się obronić przed manipulacją i wykorzystaniem....czytaj dalej

Okładka - Standardy dla testów stosowanych w psychologii i pedagogice
Standardy dla testów stosowanych w psychologii i pedagogice
praca zbiorowa

Standardy powinny stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla studentów psychologii, pedagogiki czy socjologii, ale także dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, dla wszystkich...czytaj dalej

Okładka - Psychologia zaburzeń
Psychologia zaburzeń
praca zbiorowa

W tym dwutomowym podręczniku czytelnik znajdzie podstawową wiedzę na temat czynników wywołujących zaburzenia zachowania oraz omówienie wyodrębnionych w klasyfikacji DSM-IV wzorów owych zaburzeń, zilustrowanych...czytaj dalej

Okładka - Dlaczego przywiązujemy się do marki
Dlaczego przywiązujemy się do marki
Anna Maria Zawadzka

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy