W książce zawarto problematykę ekologicznych aspektów jakości wyrobów i ich oddziaływania na środowisko. Przedstawiono wpływ zarządzania środowiskiem na procesy sfery produkcyjnej i poprodukcyjnej oraz zwrócono...czytaj dalej
Autor rozpoczyna wyjaśnianie procesów umiędzynarodowienia od przedstawienia podstawowych pojęć, definicji i teoretycznych zagadnień. Następnie przechodzi do omówienia różnych strategii działania przedsiębiorstw...czytaj dalej
W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału...czytaj dalej
Książka jest uaktualnioną wersją podstawowego podręcznika z zakresu geografii ekonomicznej naszego kraju. Od podobnych opracowań różni ją nie tylko to, że zawiera najnowsze informacje dotyczące przestrzennych...czytaj dalej
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim...czytaj dalej
Książka jest uzupełnieniem dostępnych na rynku podręczników, w których zaprezentowano metody modelowania ekonometrycznego. Przykłady i zadania pozwolą na poszerzenie wiedzy teoretycznej, zrozumienie licznych...czytaj dalej
Znakomity podręcznik eurpoejski z dziedziny marketingu, napisanego przez guru współęcznego marketingu Philipa Kotlera. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń...czytaj dalej
Dwutomowy podręcznik dla studentów dopiero zaczynających poznawać finanse. Zakres tematów w nim przedstawionych obejmuje wszystkie obszary związane z zarzadzaniem finansami zarówno bezpośrednio w przedsiębiorstwie...czytaj dalej