Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Ekologia wyrobów
Ekologia wyrobów
Wacław Adamczyk

W książce zawarto problematykę ekologicznych aspektów jakości wyrobów i ich oddziaływania na środowisko. Przedstawiono wpływ zarządzania środowiskiem na procesy sfery produkcyjnej i poprodukcyjnej oraz zwrócono...czytaj dalej

Okładka - Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa
Jan Rymarczyk

Autor rozpoczyna wyjaśnianie procesów umiędzynarodowienia od przedstawienia podstawowych pojęć, definicji i teoretycznych zagadnień. Następnie przechodzi do omówienia różnych strategii działania przedsiębiorstw...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
GŁODEK ZENON

W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału...czytaj dalej

Okładka - Geografia gospodarcza Polski
Geografia gospodarcza Polski
Praca Zbiorowa, Irena Fierla

Książka jest uaktualnioną wersją podstawowego podręcznika z zakresu geografii ekonomicznej naszego kraju. Od podobnych opracowań różni ją nie tylko to, że zawiera najnowsze informacje dotyczące przestrzennych...czytaj dalej

Okładka - Strategie marketingowe
Strategie marketingowe
Wojciech Wrzosek

W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim...czytaj dalej

Okładka - Ekonometria. Zbiór zadań
Ekonometria. Zbiór zadań
Welfe Aleksander (red.)

Książka jest uzupełnieniem dostępnych na rynku podręczników, w których zaprezentowano metody modelowania ekonometrycznego. Przykłady i zadania pozwolą na poszerzenie wiedzy teoretycznej, zrozumienie licznych...czytaj dalej

Okładka - Marketing. Podręcznik europejski
Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong

Znakomity podręcznik eurpoejski z dziedziny marketingu, napisanego przez guru współęcznego marketingu Philipa Kotlera. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń...czytaj dalej

Okładka - Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2
Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2
Brigham Eugene F., Houston Joel F.

Dwutomowy podręcznik dla studentów dopiero zaczynających poznawać finanse. Zakres tematów w nim przedstawionych obejmuje wszystkie obszary związane z zarzadzaniem finansami zarówno bezpośrednio w przedsiębiorstwie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy