Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Lojalność klientów
Lojalność klientów
Edyta Rudawska

Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera...czytaj dalej

Okładka - Techniki analizy finansowej
Techniki analizy finansowej
Erich A. Helfert

Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Autor dzieli przedsiębiorstwo na trzy wzajemnie ze sobą powiązane obszary decyzyjne: działalności operacyjnej, inwestycji i źródeł finansowania...czytaj dalej

Okładka - Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Kieżel Ewa (red.)

Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i mrketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów...czytaj dalej

Okładka - Podstawy analizy finansowej
Podstawy analizy finansowej
Gabrusewicz Wiktor

Obecne, drugie wydanie podręcznika zostało poszerzone i istotnie zmienione w stosunku do wydania pierwszego. Książka jest przeznaczna zarówno dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i dla praktyków:...czytaj dalej

Okładka - Marketing lateralny
Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów....czytaj dalej

Okładka - Silna marka
Silna marka
Jacek Kall

W książce przedstawiono wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek...czytaj dalej

Okładka - Zarys zarządzania produkcją
Zarys zarządzania produkcją
Kazimierz Pasternak

Podręcznik obejmuje kompendium wiedzy o procesach zarządzania produkcją. Przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem, marketingiem, inżynierią produkcji, słuchaczy...czytaj dalej

Okładka - Trout o strategii
Trout o strategii
Jack Trout

Książka ta jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie stretegii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy