Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera...czytaj dalej
Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Autor dzieli przedsiębiorstwo na trzy wzajemnie ze sobą powiązane obszary decyzyjne: działalności operacyjnej, inwestycji i źródeł finansowania...czytaj dalej
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i mrketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów...czytaj dalej
Obecne, drugie wydanie podręcznika zostało poszerzone i istotnie zmienione w stosunku do wydania pierwszego. Książka jest przeznaczna zarówno dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i dla praktyków:...czytaj dalej
Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów....czytaj dalej
W książce przedstawiono wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek...czytaj dalej
Podręcznik obejmuje kompendium wiedzy o procesach zarządzania produkcją. Przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem, marketingiem, inżynierią produkcji, słuchaczy...czytaj dalej
Książka ta jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie stretegii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych...czytaj dalej