Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Rachunkowość międzynarodowa
Rachunkowość międzynarodowa
Bednarski Lech, Gierusz Jerzy (red.)

W pracy przedstawiono najważniejsze problemy rachunkowości międzynarodowej ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji Polski w okresie transformacji gospodarki, a także konieczności harmonizacji naszych rozwiązań...czytaj dalej

Okładka - Statystyka nie jest trudna. Część 1. Mierniki statystyczne
Statystyka nie jest trudna. Część 1. Mierniki statystyczne
Helena Kassyk-Rokicka

Siódme wydanie podręcznika, w którym w przystępny sposób zaprezentowano podstawowe metody opisu statystycznego. Wiele ciekawych przykładów umożliwia zapoznanie się z metodami badania: struktury zjawisk społeczno...czytaj dalej

Okładka - Integracja ekonomiczna
Integracja ekonomiczna
Paweł Bożyk

Autorzy podjęli próbę wyjaśnienia fenomenu zjawiska integracji ekonomicznej na podstawie głębokich przemian w międzynarodowych stosunkach ekonomicznych. Przedstawili cele, formy i modele integracji ekonomicznej...czytaj dalej

Okładka - Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym
Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym
Pokorska Barbara, Maleszczyk Edward

Poziom koncentracji i charakter integracji w coraz większym stopniu wpływają na siłę rynkową i są elementem budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Stają się także podstawą efektywnych strategii rozwoju...czytaj dalej

Okładka - Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Mazurek - Łopacińska Krystyna

Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych...czytaj dalej

Okładka - Polityka pieniężna. Cele i warunki skuteczności
Polityka pieniężna. Cele i warunki skuteczności
Piotr Szpunar

Książka zawiera ocenę skuteczności wykorzystania celów pośrednich w prowadzeniu polityki pieniężnej. Autor przedstawił: teoretyczne aspekty polityki pieniężnej wobec zagadnienia celów finalnych, podstawowe...czytaj dalej

Okładka - Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia
Kusińska Alicja (red.)

Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim...czytaj dalej

Okładka - Historia handlu międzynarodowego
Historia handlu międzynarodowego
Sołdaczuk Józef

Handel międzynarodowy, mimo postępującej globalizacji, jest nadal jednym z głównych powiązań gospodarek poszczególnych państw z gospodarką światową. Dlatego znajomość praw i reguł obowiązujących w tym handlu...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy