Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji
Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji
Wiesław Kotarba

O rozwoju każdej organizacji decyduje posiadany przez nią kapitał intelektualny, którego bardzo ważnym elementem jest wiedza podlegająca ochronie. W książce pokazano rolę i znaczenie ochrony wiedzy w tworzeniu...czytaj dalej

Okładka - Zachowania konsumentów
Zachowania konsumentów
Grażyna Światowy

Zachowania konsumentów to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o poznaniu i zrozumieniu zachowań konsumentów oraz możliwościach wywierania wpływu na ich zmiany. Obejmuje zagadnienia z zakresu różnych dyscyplin...czytaj dalej

Okładka - Nowe oblicza cyklu koniunkturalnego
Nowe oblicza cyklu koniunkturalnego
Opracowanie Zbiorowe

W książce zostały przeanalizowane wybrane zjawiska, procesy i cechy współczesnych wahań koniunkturalnych występujących w gospodarkach rynkowych i systemach okresu transformacji. Szczególną uwagę autorzy zwrócili...czytaj dalej

Okładka - Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
Krzysztof Obłój

Drugie wydanie książki "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne"j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin...czytaj dalej

Okładka - Analiza przeżycia i tablice wymieralności
Analiza przeżycia i tablice wymieralności
Andrzej Balicki

Analiza przeżycia jest terminem obejmującym różne sposoby i metody statystyczne badania procesów, których wspólną cechą jest ich trwanie, a którego czas wyznaczają dwa momenty: początkowy i końcowy (typowym...czytaj dalej

Okładka - Techniki sprzedaży
Techniki sprzedaży
Rene Moulinier

Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać...czytaj dalej

Okładka - Finanse menedżerskie. Kreowanie wartości dla akcjonariuszy
Finanse menedżerskie. Kreowanie wartości dla akcjonariuszy
Gabriel Hawawini, Claude Viallet

Jest to podręcznik finansów przedsiębiorstw, w którym pominięto skomplikowane wywody teoretyczne na rzecz pełniejszego przedstawienia praktyki zarządzania finansami. Podręcznik obejmuje analizę finansową i...czytaj dalej

Okładka - Rynek kapitałowy. Funkcjonowanie i metody oceny
Rynek kapitałowy. Funkcjonowanie i metody oceny
Elżbieta Ostrowska

W książce Rynki kapitałowe Autorka przedstawiła główne zagadnienia funkcjonowania rynków kapitałowych oraz inwestowania w papiery wartościowe wraz z licznymi przykładami empirycznymi. Zaprezentowała historię...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy