Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi
Peeling Nic

Książka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy)...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie
Zarządzanie
Kisielnicki Jerzy

Wszyscy jesteśmy ciągle poddawani procesom zarządzania albo też sami zarządzamy. Zarządzanie jest zatem wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki, która wymaga wiedzy...czytaj dalej

Okładka - Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna
Jay Ros

Rozmowa kwalifikacyjna ma rozstrzygnąć, czy jesteś odpowiednim kandydatem na dane stanowisko w firmie. W jej trakcie przyszły pracodawca zada ci wiele różnorodnych, często podchwytliwych pytań, a Ty...czytaj dalej

Okładka - Transport międzynarodowy
Transport międzynarodowy
Neider Janusz

Transport należy do najważniejszych czynników determinujących rozwój gospodarczy. Autor, prof. zw. dr hab. Janusz Neider, przedstawił: rolę i znaczenie transportu we współczesnej gospodarce...czytaj dalej

Okładka - Analiza sprawozdań finansowych
Analiza sprawozdań finansowych
Edward Nowak

Sprawozdania finansowe zawierają informacje o stanie i zmianach, jakie zaszły w sytuacji majątkowej i finansowej oraz w wynikach działalności jednostki gospodarczej, dlatego są one podstawowym źródłem...czytaj dalej

Okładka - Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Fonfara Krzysztof

W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe...czytaj dalej

Okładka - Kreatywność w public relations
Kreatywność w public relations
Green Andy

W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces...czytaj dalej

Okładka - Kierowanie
Kierowanie
Stoner James A. F., Freeman Edward R., Gilbert Daniel R.

Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy