Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
Janina Jóźwiak, Jarosław Podgórski

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy...czytaj dalej

Okładka - Strategiczna rachunkowość zarządcza
Strategiczna rachunkowość zarządcza
Edward Nowak

Sformułowanie właściwej strategii działania przedsiębiorstwa oraz jej skuteczna implementacja wymagają zastosowania odpowiednich instrumentów zarządzania. Do takich instrumentów należy zaliczyć rachunkowość...czytaj dalej

Okładka - PODSTAWY FIANASÓW
PODSTAWY FIANASÓW
Krzysztof Marecki

Podstawy finansów to podręcznik akademicki, mający na celu opis i analizę pieniężnego mechanizmu funkcjonowania gospodarki. Według zamysłu autorów, z jednej strony, stanowi on wstęp do studiowania szczegółowych...czytaj dalej

Okładka - WYCENA AKTYWÓW NIEMATERIALNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA
WYCENA AKTYWÓW NIEMATERIALNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA
Grzegorz Urbanek

Wraz z pojawieniem się nowej ekonomii obserwujemy wzmożone zainteresowanie problematyką związaną z aktywami niematerialnymi i kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw. W ciągu ostatnich dwóch dekad w świecie...czytaj dalej

Okładka - ZAGRANICZNE INWESTYCJE W HANDLU NA RYNKACH LOKALNYCH
ZAGRANICZNE INWESTYCJE W HANDLU NA RYNKACH LOKALNYCH
Urszula Kłosiewicz-Górecka

W wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej otworzyły się nowe możliwości pobudzania rozwoju społeczno-gospodarczego regionów i - co za tym idzie - zwiększania ich konkurencyjności. To na rynkach lokalnych...czytaj dalej

Okładka - PODSTAWY METODOLOGICZNE PRAC DOKTORSKICH W NAUKACH EKONOMICZNYCH
PODSTAWY METODOLOGICZNE PRAC DOKTORSKICH W NAUKACH EKONOMICZNYCH
Maria Sławińska, Hubert Witczak

Studia doktoranckie mają za zadanie przygotować doktorantów do samodzielnej działalności badawczej i twórczej oraz do uzyskania stopnia naukowego doktora. W związku z tym w środowisku akademickim często są...czytaj dalej

Okładka - BADANIA MARKETINGOWE
BADANIA MARKETINGOWE
Robert J.Kaden

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych:pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się...czytaj dalej

Okładka - MARKETING SPORTU
MARKETING SPORTU
Andrzej Sznajder

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy