Logo wydawnictwa - Studio Emka

Książki wydawnictwa

Okładka - Anatomia biznesu. Motywacja
Anatomia biznesu. Motywacja
John Adair

Świetna książka, pełniąca znakomicie rolę poradnika jak opanować kardynalną umiejętność zarządzania, jaką jest motywacja. W oparciu o wnikliwe badania nad motywacją, autor przedstawia szereg strategii skutecznego...czytaj dalej

Okładka - Jak zdobywać klientów
Jak zdobywać klientów
Heinz M. Goldmann

Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych...czytaj dalej

Okładka - Przełomowe osiągnięcia
Przełomowe osiągnięcia
Jim Steele, Colin Hiles, Martin Coburn

Osiągnięcia mogą być kształtowane przez ćwiczenia. Nie tylko ciało należy ćwiczyć, ale i umysł. Można nauczyć się przyjmowania pożądanej postawy i spełniania oczekiwań. Można posiąść zdolność zyskiwania maksymalnej...czytaj dalej

Okładka - Podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji
John Adair

Rzecz o podejmowaniu decyzji jako głównej funkcji zarządzania. Łącznie ze zdolnościami przywódczymi i umiejętnością komunikowania się zajmuje ona pierwsze miejsce na liście cech, które powinien rozwijać menedżer...czytaj dalej

Okładka - Prawdziwy profesjonalizm
Prawdziwy profesjonalizm
David H. Maister

Autor wyjaśnia odwieczne prawdy na temat profesjonalistów, firm i klientów. Tłumaczy jak osiągnąć profesjonalizm w skali mikro i w skali makro, odpowiadając na wiele ważnych lecz trudnych pytań, między innymi:...czytaj dalej

Okładka - Sukces jest sexy
Sukces jest sexy
Sabine Asgodom

Przed laty słowo sexy było synonimem spódniczki mini, lwiej grzywy i naiwnych spojrzeń. Wyemancypowane kobiety w żadnym wypadku nie mogły być sexy. Autorka przekonuje, że teraz zmienił się sposób patrzenia...czytaj dalej

Okładka - Jak zmieniać życie innych i zarabiać na własne
Jak zmieniać życie innych i zarabiać na własne
David Bertrand, J. Mark Bertrand

Oto książka, która spowodowała prawdziwą rewolucję w marketingu sieciowym. Jej autor posunął się znacznie dalej niż inni specjaliści w tej dziedzinie, wnikliwie analizując idee i koncepcje przyczyniające się...czytaj dalej

Okładka - Wszystko jeszcze możesz zmienić
Wszystko jeszcze możesz zmienić
Janusz Szajna

Bardzo często przerażają nas sprawy wielkie, których nie potrafimy ogarnąć naszym umysłem. Usztywniają one nas, uziemiają, blokują i całkowicie rozkładają na łopatki, niejednokrotnie zdrowo przy tym...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy