Pozycja adresowana jest głównie do studentów, osób zajmujących się zawodowo public relations, a także do kadry menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat możliwości efektywnego kształtowania wizerunku organizacji....czytaj dalej
Pierwsza na rynku książka, dzięki której krok po kroku przejdziesz regularny kurs szybkiego czytania. Znajdziesz w niej pełen zestaw potrzebnych ćwiczeń i informacje o tym, co na danym etapie powinieneś już...czytaj dalej
Autor jest współzałożycielem Amwaya, a także wzorowym mężem i ojcem. Wraz z żoną zajmuje się duchowym wspomaganiem ludzi, głosząc wiarę chrześcijańską i umacniając w nich nadzieję......czytaj dalej
Władysław Gomułka dla jednych jest dogmatycznym komunistą, a dla drugich - dobrym Polakiem i wielkim patriotą, który lansowanie polskiej drogi do socjalizmu zapłacił więzieniem. Książka jest próbą spojrzenia...czytaj dalej
Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych...czytaj dalej
W dniu 11 września 2001 roku ataki terrorystyczne na WTC i Pentagon wstrząsnęły światem. Miliony ludzi zadają sobie pytanie - dlaczego? Dlaczego Stany Zjednoczone? Co było motywem tego działania? Media, jak...czytaj dalej
Książka przeznaczona przede wszystkim dla praktyków - pracowników działów zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje prosty i praktyczny sposób podejścia do pomiaru efektywności szkoleń. Dzięki licznym odniesieniom...czytaj dalej
Książka dostarcza czytelnikowi okazji do poznania prawdziwych odkrywców nowego, lecz szybko rozprzestrzeniającego się biznesu ukierunkowania się na klienta....czytaj dalej