Logo wydawnictwa - Studio Emka

Książki wydawnictwa

Okładka - Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy
Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy
Barbara Rozwadowska

Pozycja adresowana jest głównie do studentów, osób zajmujących się zawodowo public relations, a także do kadry menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat możliwości efektywnego kształtowania wizerunku organizacji....czytaj dalej

Okładka - 1000 słów na minutę
1000 słów na minutę
Iwona Krop

Pierwsza na rynku książka, dzięki której krok po kroku przejdziesz regularny kurs szybkiego czytania. Znajdziesz w niej pełen zestaw potrzebnych ćwiczeń i informacje o tym, co na danym etapie powinieneś już...czytaj dalej

Okładka - Nadzieja z głębi serca
Nadzieja z głębi serca
Rich Devos

Autor jest współzałożycielem Amwaya, a także wzorowym mężem i ojcem. Wraz z żoną zajmuje się duchowym wspomaganiem ludzi, głosząc wiarę chrześcijańską i umacniając w nich nadzieję......czytaj dalej

Okładka - Między Realizmem a Utopią
Między Realizmem a Utopią
Ryszard Strzelecki-Gomułka

Władysław Gomułka dla jednych jest dogmatycznym komunistą, a dla drugich - dobrym Polakiem i wielkim patriotą, który lansowanie polskiej drogi do socjalizmu zapłacił więzieniem. Książka jest próbą spojrzenia...czytaj dalej

Okładka - Nowe spojrzenie na marketing
Nowe spojrzenie na marketing
Robert Shaw

Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych...czytaj dalej

Okładka - Zrozumieć Arabów
Zrozumieć Arabów
Margaret Nydell

W dniu 11 września 2001 roku ataki terrorystyczne na WTC i Pentagon wstrząsnęły światem. Miliony ludzi zadają sobie pytanie - dlaczego? Dlaczego Stany Zjednoczone? Co było motywem tego działania? Media, jak...czytaj dalej

Okładka - Ocena efektywności szkoleń
Ocena efektywności szkoleń
Donald L. Kirkpatrick

Książka przeznaczona przede wszystkim dla praktyków - pracowników działów zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje prosty i praktyczny sposób podejścia do pomiaru efektywności szkoleń. Dzięki licznym odniesieniom...czytaj dalej

Okładka - Interaktywny menedżer
Interaktywny menedżer
Don Peppers, Martha Rogers

Książka dostarcza czytelnikowi okazji do poznania prawdziwych odkrywców nowego, lecz szybko rozprzestrzeniającego się biznesu ukierunkowania się na klienta....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy