Okładka książki - Człowiek z perspektywy biznesu

Człowiek z perspektywy biznesu


Ocena: 0 (0 głosów)
Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia s

Informacje dodatkowe o Człowiek z perspektywy biznesu:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7363-858-7
Liczba stron: 391

więcej

Kup książkę Człowiek z perspektywy biznesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Człowiek z perspektywy biznesu - opinie o książce

Inne książki autora
Ochrona praw człowieka w sektorze prywatnym w Rzeczypospolitej Polskiej
Kinga Machowicz0
Okładka ksiązki - Ochrona praw człowieka w sektorze prywatnym w Rzeczypospolitej Polskiej

Typy interakcji między prawami człowieka to wieloaspektowe zagadnienie, które obejmuje zarówno interakcje między prawami realizowanymi przez różne podmioty...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy