Demontaż atrakcji

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej (prasa, radio, telewizja, film, reklama), oglądane w perspektywie antropologicznej i aksjologicznej. Autorka podejmuje temat kulturowego statusu przedstawienia w filozofii Zachodu oraz wizerunku człowieka w przekazach medialnych. Odkrywa korzenie filozoficzne i etniczne kultury masowej, a jednocześnie interpretuje nowe oblicza sztuki, takie jak: kamp, film, obraz cyfrowy, przekaz reklamowy oraz reklama społeczna.

Informacje dodatkowe o Demontaż atrakcji:

Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 83-89405-41-5
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Demontaż atrakcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Demontaż atrakcji - opinie o książce

Inne książki autora
Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji
Maria Gołębiewska0
Okładka ksiązki - Wiedza egzystencjalna. O trzech koncepcjach poznania w filozofii egzystencji

Książka ta stanowi monografię pojęcia wiedza egzystencjalna, które pojawia się w filozoficznej refleksji nad egzystencją. Pojęcie to jest obecne w opracowaniach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Powrót matki
Danuta Awolusi ;
Powrót matki
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy