Deontologia mediów

Ocena: 0 (0 głosów)
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów. - Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny? - Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć? - Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach? - Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice? Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.

Informacje dodatkowe o Deontologia mediów:

Wydawnictwo: Instytut Wydawniczy Pax
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-211-1771-3
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Deontologia mediów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Deontologia mediów - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy