Okładka książki - Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów


Ocena: 0 (0 głosów)

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się!

,,Muszę to przemyśleć" - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

.odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

.obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

.ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon - autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. ,,Harvard Business Review".

Ted McKenna - ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla ,,Harvard Business Review". Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Informacje dodatkowe o Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2025-06-06
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788382316094
Liczba stron: 240
Tytuł oryginału: The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecsion

Tagi: Sprzedaż i marketing

więcej

Kup książkę Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy