Okładka książki - Efektywność marketingu

Efektywność marketingu


Ocena: 0 (0 głosów)
Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza grupa obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu. Druga grupa zawiera analizę wybranych uwarunkowań efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, w tym podstawowe zależności zachodzące między zmianami efektywności marketingu a następującymi czynnikami: niepewność, zasoby i umiejętności oraz nabywcy, konkurenci i dostawcy.

Informacje dodatkowe o Efektywność marketingu:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1563-0
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Efektywność marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Efektywność marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Angielski w pracy Office English
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Angielski w pracy Office English

Angielski w pracy Office English to wyjątkowy kurs opracowany dla osób posługujących się językiem angielskim w pracy oraz szukających pracy za granicą...

Egiptologia
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Egiptologia

Księga, uderzająco podobna do cieszącej się ogromnym powodzeniem Smokologii, przenosi nas do Egiptu na początku XX w. Wyprawa młodych entuzjastów, zaopatrzona...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy