Okładka książki - Głębina Maracot i inne opowiadania

Głębina Maracot i inne opowiadania


Ocena: 0 (0 głosów)
Arthur Conan Doyle (1859-1930), brytyjski klasyk literatury kryminalnej, pisał także powieści historyczne i prace poświęcone wybranym dziedzinom okultyzmu. Ważne miejsce w jego twórczości zajmuje fantastyka. Doyle jest autorem siedmiu powieści fantastycznych i szeregu opowiadań, w których SF łączy się z grozą i spirytyzmem. Jego najbardziej znana powieść SF, której bohaterem jest m.in. profesor Challenger, "Świat zaginiony", weszła do klasyki gatunku. "Głębina Maracot" to historia wyprawy naukowej profesora Maracota batyskafem na dno Atlantyku. Jej uczestnikom zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako goście-więźniowie poznają tajemnice podmorskiej społeczności - bowiem na dnie oceanu, na głębokości czterech mil, leży zatopione miasto Atlantydy. [Wydawnictwa "Alfa", 1984]

Informacje dodatkowe o Głębina Maracot i inne opowiadania:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 1984 (data przybliżona)
Kategoria: Kryminał, sensacja, thriller
ISBN: 8370017061
Liczba stron: 213

więcej

Kup książkę Głębina Maracot i inne opowiadania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Głębina Maracot i inne opowiadania - opinie o książce

Inne książki autora
Sherlock Holmes (VII). Powrót Sherlocka Holmesa. Audiobook
Arthur Conan Doyle0
Okładka ksiązki - Sherlock Holmes (VII). Powrót Sherlocka Holmesa. Audiobook

Każdy problem staje się dziecinnie prosty, kiedy zostanie objaśniony Sherlock Holmes Sherlock Holmes powraca! Niezawodni detektywi z Baker Street znów...

Sherlock Holmes. Karol August Milverton. Książka audio
Arthur Conan Doyle0
Okładka ksiązki - Sherlock Holmes. Karol August Milverton. Książka audio

Tym razem do detektywa zgłasza się Lady Eva Blackwell. A sprawa dotyczy pewnej dość kłopotliwej korespondencji... Niedługo później na Baker Street zjawia...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy