Okładka książki - Jak myślą klienci

Jak myślą klienci


Ocena: 0 (0 głosów)
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii. Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School oraz członkiem

Informacje dodatkowe o Jak myślą klienci:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788375102635
Liczba stron: 360

więcej

Kup książkę Jak myślą klienci

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak myślą klienci - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy