Leksykon marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Informacje dodatkowe o Leksykon marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Leksykon marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Leksykon marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Słownik Terminologii Gospodarczej polsko-niemiecki. Bankowość-Finanse-Prawo
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Słownik Terminologii Gospodarczej polsko-niemiecki. Bankowość-Finanse-Prawo

Zawiera ok. 35.000 haseł z dziedziny: prawa karnego, administracyjnego i międzynarodowego, ekonomii, finansów, bankowości, obrotu giełdowego, ubezpieczeń...

Wypracowania w języku niemieckim z tłumaczeniami
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Wypracowania w języku niemieckim z tłumaczeniami

Książka adresowana do uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich. Podane tematy obejmują program nauczania początkowego i zaawansowanego łącznie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy