Okładka książki - Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy


Ocena: 0 (0 głosów)
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały d

Informacje dodatkowe o Marketing międzynarodowy:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788320817874
Liczba stron: 318

więcej

Kup książkę Marketing międzynarodowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing międzynarodowy - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy