Okładka książki - Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy


Ocena: 0 (0 głosów)
Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.

Informacje dodatkowe o Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7251-630-8
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy