Okładka książki - Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospo

Informacje dodatkowe o Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7644-047-7
Liczba stron: 283

więcej

Kup książkę Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy