Okładka książki - Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność


Ocena: 0 (0 głosów)

Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć?

Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce.

Dzięki tej książce dowiesz się:

dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć, jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć, co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi, jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym, oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście.

To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.

Informacje dodatkowe o Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2025-07-29
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301242985
Liczba stron: 220
Tytuł oryginału: Immersion: The Science of the Extraordinary and the Source of Happiness

Tagi: Sprzedaż i marketing

więcej

Kup książkę Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy