Okładka książki - Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2


Ocena: 0 (0 głosów)
W części drugiej znajdują się opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowe usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.

Informacje dodatkowe o Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788375440164
Liczba stron: 128

więcej

Kup książkę Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 - opinie o książce

Inne książki autora
Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1
Duda Joanna, Krzywda Sebastian0
Okładka ksiązki - Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1

Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy