Okładka książki - Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy

Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy


Ocena: 0 (0 głosów)
Publikacja poświęcona jest problematyce analizy i oceny wiarygodności kontrahenta. Prezentuje instytucje oraz podstawowe źródła informacji i metodykę badań umożliwiających poznanie kontrahentów, a także mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia płynące z otoczenia gospodarczego.

Informacje dodatkowe o Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788372515797
Liczba stron: 160

więcej

Kup książkę Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy